10 rębako-rozdrabniacz pojechał do Kleszczowa!

7. września firma Agrex-Eco dostarczyła już 10. w Polsce rębako-rozdrabniacz produkcji TS Industrie (Niemcy). Gmina Kleszczów nabyła go w procedurze zamówienia publicznego na potrzeby Zakładu Komunalnego w Kleszczowie. Model GS/VIPER 50DS, który pracuje już w zakładzie, posiada możliwość rozdrabniania materiału o średnicy do 17 cm z wydajnością do 30 m3/h. Egzemplarz ten został wyposażony w system redukcji CO2, który obniża prędkość obrotową silnika i zatrzymuje system po- dający w przypadku braku obecności operatora przed zasobnikiem maszyny oraz uruchamia pełną moc po ponownej detekcji operatora z materiałem. System ten bezpośrednio wpływa na zmniejszenie emisji CO2 do atmosfery i poprawę komfortu pracy, jak również obniża zużycie paliwa oraz zwiększa żywotność wszystkich komponentów maszyny.

ZALETY:

  • możliwość rozdrabniania gałęzi o średnicy do 17 cm,
  • OPATENTOWANY PODWÓJNY MIESZANY WIRNIK z 14 młotkami z nakładkami i 4 nożami tnącymi
  • ZASOBNIK z przezroczystym ekranem, łatwy w obsłudze mechanizm bezpieczeństwa ze sterowaniem elektrycznym, zasobnik z wlotem powietrza pod przenośnikiem (40-cm w standardzie): usprawnia wydajność wyrzutu o 25%
  • OBUDOWA Z SYSTEMEM REDUKCJI HAŁASU DRI umożliwia łatwy dostęp do wszystkich komponentów
  • KUBOTA V2203 50 KM / 37 kW 4-cyl. silnik diesla hydrauliczne sprzęgło bezpieczeństwa zabezpieczenie termiczne 145 stopni, zabezpieczenie termiczne 180 stopni
  • SYSTEM VARIO-STRESS automatyczne zabezpieczenie przeciwprzeciążeniowe, regulowany zakres wyłączenia podawania w zależności od materiału, podświetlany wyświetlacz.

SYSTEM REDUKCJI CO2 (opcja)

W praktyce maszyna taka jak rębako-rozdrabniacz pracuje maksymanie 3 godziny podczas 8-go- dzinnego dnia pracy. Przez resztę czasu maszyna i silnik działają na pełnych obrotach czekając na załadowanie materiału. Dlatego właśnie firma TS Industrie wynalazła system redukcji CO2, który reguluje proces zrębkowania i rozdrabniania poprzez użycie pełnej mocy tylko wtedy, gdy jest to rzeczywiście potrzebne.

 

ZALETY:

  • redukcja emisji CO2,
  • niższy poziom hałasu dla użytkownika i środowiska,
  • łatwy w użytkowaniu,
  • zmniejszone zużycia paliwa,
  • wydłużona żywotność serwisowa (silnika, przekładni, napędu przenośnika, rolek napędowych, układu hydraulicznego itd.)